Tuesday, March 22, 2011

Cold Sunny Day.

J'ai trop envie de porter cette tenue dans les jours qui viennent. Je l'avais choisi avec Minako l'année dernière pour le shooting de Spur magazine. Un peu d'hiver, un peu d'été. Parfait!
I really would like to wear this outfit again...I originally wore it at the Shooting for Spur magazine back last year and I really loved it. A mix between summer and winter. Perfect!
I'm wearing a Isabel Marant Jacket, Tophsop Skirt, Vintage Scarf, Zara Wedges, Fendi Bag and Corpus Christi Jewellery. Picture by Thomas Humery for Spur Magazine.

4 comments:

  1. so great i knew this outfit before this post. and i adore it!especial the shoes togehter with the jacket!
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Bonjour,

    Je voulais juste te dire que j'aime particulièrement ton allure. C'est peut être un peu étrange mais vraiment je le pense !
    Ton style est vraiment incroyable et surprenant et j'espère vraiment que ton aventure à Paris te mènera au bout de tes rêves.

    Adjila from morrocanfashiondiary

    ReplyDelete
  3. @ mara: Thanks! minako helped putting it together so I really like it as well, it changes a bit from my "usual" style!

    @ Morrocan fashion diary: Mais non c'est pas étrange, c'est très gentil de ta part et ça me fait beaucoup de plaisir! merci beaucoup pour ton message!

    ReplyDelete