Saturday, March 5, 2011

Fashion Week Day 4

Un grand merci à Nam (streetfsn.blogspot.com) pour ces belles photos. Aujourd'hui je portais: un manteau que Christine m'a fait, des collants H&M et un Sac Proenza Schouler.J'ai pensé que cette deuxième photo est vraiment mignonne, pour une fois on voit comment on a tous froid! C'était après Rick Owens juste avant de rentrer à la maison.

Thanks to Nam (streetfsn.blogspot.com) for the great pictures. Today I wore: a coat that Christine made for me, H&M tights and Proenza Schouler PS1 bag.I thought it would be nice to post the second picture aswell. That was just before going home after Rick Owens, I was freezing but happy as you can see!

5 comments:

  1. Beautiful Proenza Shouler bag! :)

    chicfetish.blogsspot.com

    ReplyDelete
  2. Ton sourire est bien + charmant que tout le reste de la Fashion Week !

    ReplyDelete
  3. You look amazing again! I love the color of the tights. The shoes and bag are also very pretty.

    You have a beautiful smile, by the way.

    Enjoy fashion Week!

    ReplyDelete
  4. Ricks Owen!! Alors Alors???? tu as aimé?
    (j'ai adoré via la web :-D)

    ReplyDelete
  5. @ Rossella: Indeed, Proenza never dissapoints! xx

    @ fortunato: quel compliment, merci beaucoup!

    @Naomi: Thank you. I thought about daring the neon trend this season, I guess I can't do it without a bit of grey and black left ;)

    @A-Sophie: J'ai vraiment adoré rick owens cette saison!! spécialement les premières tenues, tres rick!xx

    ReplyDelete