Monday, March 14, 2011

Inspiration: Joëlle's Art

Alors, ça fait un certain temps depuis que je vous ai parlé la dernière fois d'une personne qui m'inspire. (d'ailleurs je vais refaire un deuxème post sur la magnifique Emilia bientôt!) Donc, mon prochain "sujet" (que je suis gentille!!) va être Joëlle, une fille que j'admirais déjà au lycée pour son style de dessin bien particulier. Et le moins qu'on puisse dire, c'est qu'elle a fait beaucoup de progrès. See you soon!

So it's been a while since I last posted something about an inspiring person. (talking about inspiration: I'm going to do a second post about wonderful Emila very soon, hope you remember her!) Thinking about my next "subject" I chose Joëlle, her very special attitude and approach is anchored in my head since I first saw her work at high school. I hope you will like her work as much as I do, I can't wait to post more drawings! 
Portrait by Maria, drawing (of course) by Joëlle.

2 comments: