Tuesday, April 12, 2011

Back In Time : 2008


Je vous présente: une de mes photos préférées! Elle a été prise le soir de la nouvelle année, on se faisait une ladiesnight avec du thai et sex and the city avant de sortir. Et regardez ma coiffure, Sophie était juste en train de la "construire", que ça prenait de temps! (et de la laque haha). Je pense que tout le monde qui a vu Faris des Horrors une fois va directement faire le lien, c'est clair. Quel beau souvenir...

One of my favorite pictures EVER! It was taken with my polaroid camera on new years eve, before going out we had dinner at my place and watched sex and the city : ladiesnight! Look at my haircut by that time, Sophie was helping out a bit with a comb. I think it's glassclear that my inspiration for that look was Faris from the Horrors. Oh memories!

2 comments:

  1. Excellent! Le sweat à capuche et la coupe te donne définitivement une allure très androgyne. J'adore!

    ReplyDelete
  2. Coastal Aussie (from twitter)April 13, 2011 at 8:03 AM

    Your hair has so much volume in that photo! :) What fantastic memories to keep with you always. You look adorable!

    ReplyDelete