Thursday, April 28, 2011

Food Coma.

 
 
 
Elle vient juste de me donner le meilleur titre pour un post : food coma. Pourquoi? J'étais en train de chercher un titre, j'ai vu la première photo, j'ai lu son message et voilà, ça colle. Pourquoi encore? Car les glaces de chez Ladurée sont beaucoup trop bonnes, à part d'être beaucoup trop chères, naturellement. Et c'est tellement le cliché que j'arrêtais pas d'en manger, que c'est futile, mais bon j'adore ça comme vous savez. Autre truc totalement futile que j'ai remarqué: au Luxembourg, je n'arrête pas de porter du beige. Même les photos, tout est beige au Luxembourg. Même la glace. Donc je me suis bien souvent baladée avec mon ancien Polaroid (il me reste que 7 photos, snif.), et au lieu de prendre des photos de mon humble personne, j'ai pris en photo mes inspirations. De toute façon je suis bien trop souvent sur mon propre blog, non?

Et puisque là, je suis à fond dans les clichés (oui, la nostalgie!), voici le dernier: Un grand grand merci à tout ces Pete's, tout ces chocolats piqués, toutes ces Elle's (une personne a 3 noms. bizarre.), toutes ces Emilias super super belles comme toujours, et aux Carolyn's bien sympas. Je crois que c'est un miracle qu'on s'est revu au même endroit, au même pays. Car avec Pete, ce n'est pas évident, surtout si on sait qu'elle adore bouger, et Pete: prend Pete comme compliment, tu sais que je l'adore ce mec.


Elle just gave me the best blog post title ever. I had to publish it immediately with my own personal food coma from Luxembourg: Ladurée ice-cream. I know, how terribly cliché but...soooo good. Incredibly random, right? I love random facts, here's another one: Strangely enough, when I'm in Luxembourg, I keep wearing beige. everything is beige in Luxembourg, these pictures are the proof (minus the one I stole from Emilia because she looks perfect in it!) I walked around with my polaroid a lot while I was there, instead of taking pictures of myself, I took pictures of my own personal inspirations. I'm way too often on my own blog anyway, no?

And now: the ultimate cliché! To all the Pete's, the stolen chocolate's, the Elle's, (=one and the same person in fact), the wonderful cute Emilia's and the very kind Carolyn's: it was lovely to see you all, especially in the same country. This may sounds weird, but Pete doesn't like being in the same country for a certain time, even sitting down is a HUGE challenge sometimes.And: take Pete as a compliment, you know I love this guy.

Pictures: my own personal favorite photographer & Emilia. Sorry dear, I had to steal it, you look too good.

3 comments:

  1. great atmosphere in these pictures!
    it seems like you had tons of fun back home...

    lovely blog, by the way...

    ReplyDelete
  2. emilía here i seem to have frgotten how to sign in hehe !THANK u I love the polaroids as well!! u've got to scan them properly i swear-they're beautiful

    ReplyDelete
  3. @ Anonymous: tons of fun with those strange/crazy human beings...:)

    @ Emilia: I'm coming back this weekend, I'm going to phone you dear!xx

    ReplyDelete