Tuesday, April 19, 2011

The frog.

Premier truc: pardon pour la qualité des images moyennement lamentable, je promets que je vais m'arranger avec mon appareil photo un jour. (On ne s'aime pas trop pour raison inconnue.) Promis!

Deuxième truc: constatation: j'aime bien les trucs.

Par conséquence: troisième truc: une petite tenue sympa/légère pour balader mon postérieur bien aimé à travers les ruelles de Paris. Jusqu'à présent, rien de spécial pour une étudiante en "stage". Par contre, mon postérieur a aussi vu l'intérieur du studio d'Agata (une copine adorable) pour une séance de photos. Je vous assure, il y avait même un vrai appareil photo. Le gros, celui qui te donne un air super pro, le machin indispensable pour avoir un minimun de crédibilité. Faut bien se démarquer des touristes avec leurs portables tactiles, noirs ou blancs avec cette fameuse pomme croquée en guise de logo (comme moi aussi, la plupart du temps).

Assez de smalltalk, je porte un short The Kooples, un pull COS, un cardigan oversize American Apparel, des chaussures Miu Miu et ma petite broche grenouille bien aimée.

Pour chacun de mes lecteurs: bonne journée/nuit, ça dépend où vous vous trouvez! :)



First thingy: Sorry for the lame picture quality, but I'm actually in a huge fight with my camera sinze...I got it. My Leica and myself, we are trying hard to sort things out, I promise.

Second thingy: Sorry for all the sorries and thingies (not even sure if the word exists), we're trying to sort things out as well.

Consequently, thirt thingy: a lovely outfit to walk around my beloved posterior in the streets of Paris. So far so good, nothing special. But for your information, my posterior did also see the studio of Agata (an adorable friend) for a photo shoot. I can guarantee, there was even an actual camera. You know, the big ones that make you look like a real professional and give you a minimun of credibility, compared to all the tourists with their tactile cell phones with that famous apple logo. Fair enough, I shut up since I'm doing exactly the same thing right now.

All this just to tell you what I'm wearing: The Kooples shorts, a COS shirt, an oversized carigan, Miu Miu shoes an my adored frog brooch.

To all of you: have a good night/day, depending on where you are! :)

4 comments:

  1. i adore your little frog broach it's adorable! <3

    ReplyDelete
  2. your blog is one of the best i've ever seen, you have adorable style. i wish your photos were quite bigger..

    ReplyDelete
  3. Sympa cette broche grenouille et les photos sont pas si mal que sa

    PS : J'aime beaucoup votre blog

    ReplyDelete
  4. @ Jilian Hobbs: it was a gift from my mum, it's one of my favorites as well:)

    @ amelie: thank you so much for your kind words, makes me really really happy! I also wish the pictures were bigger, but that's blogspot...

    @Flo: merci becaucoup:)

    ReplyDelete