Friday, April 29, 2011

Light.


J'ai enfin eu la première image de mon shooting récent avec Agata, dont je vous avais parlé! J'espère que vous l'aimez autant que moi!
Et maintenant, je poursuis ma journée: royal wedding, what else? :)

Here's finally the first picture from my photoshoot with Agata, I'm so happy about the result and I can't wait to post more of our pictures. She did a very good job! Hope you like it as much as I do.
And now I'm going to continue my royal wedding tv-day marathon, what else? :)

7 comments:

  1. You look absolutely amazing! Totally looking forward to some more pictures...

    I love your blog, Anne-Catherine, it is my favourite one, actually! :)

    ReplyDelete
  2. c'est magnifique...mais vraiment on ne te reconnait pas.(mais je suppose que c'est l'effet que ça fait aux gens qui ne te connaissent pas en personne...)allez la suite!!??

    ReplyDelete
  3. Wow, I love this picture! You look so beautiful. Can't wait to see more pictures!

    ReplyDelete
  4. Tu es sublime... Comme d'habitude!
    J'attends la suite avec impatience...

    Keep up the good work!

    ReplyDelete
  5. @ Anonymous: Thank you so much, I'm so happy to hear that you actually like my blog:)

    @ A-Sophie: Oui, c'est vrai une photo peut changer énormement, d'autant plus ici avec la lumière. Je vais recevoir les autres photos bientôt, elles sont sublimes!

    @ Naomi: thank you for you kind comments, always happy to read them! I'm going to post them soon, promise!:)

    @ Anonymous: Merci beaucoup :)

    ReplyDelete
  6. Etranges et fascinantes, moi aussi j'ai hâte de voir la suite...

    ReplyDelete
  7. Waou!

    http://lenamahfouf.blogspot.fr/

    ReplyDelete