Thursday, April 21, 2011

Outfit Recycling

Vous vous souvenez de cette tenue que j'ai porté lors de la fashion week en septembre? (Une de mes tenues préférées!) 
Bon, aujourd'hui j'ai décidé que c'était ma tenue parfaite pour cette journée bien ensoleillée, tandis que maintenant, mon pantalon (pyjama) se trouve en poubelle....je pense qu'il n'était pas fait pour quelqu'un qui porte la taille 29/34. :)


Remember this outfit from last Fashion Week back in September? I thought it would be a nice outfit for today!
And now, my (pyjama-)pants are officialy dead. I guess they were not made for someone who wears pants in size 29/34. :)

Pants by Zara, Shirt from COS, Bag from Bottega Veneta, Shoes Alexander Herchcovich for Melissa.
pictures from elle.com / kenya's style / stockholm streetstyle.

3 comments:

  1. i love those pictures, especially the one on the right!
    you are amazing!

    ReplyDelete
  2. @ Anonymous (both) : thanks a lot:)

    ReplyDelete