Saturday, May 28, 2011

Inspiration: tobacco & leather.

J'ai trouvé ces images hier en m'ennuyant devant mon ordi .(J'étais vraiment, mais vraiment productive concernant mon travail. Vous voyez, une heure de pause, 10 minutes de travail. Et puis on commence même à nettoyer son appart.)
Mais  comme  ces dessins sont magnifiques! En les regardant, j'ai vraiment envie de recommencer la peinture...mais maintenant, je vais faire un petit tour de shopping! (le shopping, ça se mérite. Et comme je viens de vous dire j'ai franchement beaucoup travaillé hier...sans blague.)

I found these pictures yesterday while I was totally bored in front of my computer (yes, I was working, with 1 hour breaks and 10 minutes of productivity. I bet you know that. I even cleaned up my apartment.) 
How amazing are those drawings? They totally blew my mind!! How incredible is this first portrait? I seriously have to start painting again...but now I'm off for a bit of shopping:) ( Since I worked so hard yesterday I truly deserve it....no kidding.)

all images & paintings from tobacco and leather.

3 comments:

  1. ohh!!! j'aime beaucoup! c'est beau!!!!

    ReplyDelete
  2. @ Celia: carrément beau pour une ambiance de style haha, ça te dirait pour ton prochain dossier!?:)

    @La Xaru: on est d'accord:)

    ReplyDelete