Tuesday, June 7, 2011

Shooting 3SX Partie 1

Voici alors les premières photos du shooting que j'avais fait pour la styliste Cécile Dallançon pour sa collection finale d'ESMOD. Je suis toujours étonnée de voir que les gens aiment bien ressortir, comment dire, mon coté un peu "dark"...en fait c'est eux qui me l'expliquent comme ça. Alors ce coté dark, il me va bien? Moi, je préfère mon coté naturel en tout cas;) Faut dire quand même que les vêtements, spécialement la dernière jupe, étaient magnifiques.

So here are the first pictures from the shooting I did for Cécile Dallançon. This was her final collection for ESMOD and I really liked the outfits, especially the last combination. The skirt is amazing! But I have to say, I noticed that people like transforming me into this gothic kind of girl, and I'm not really convinced. What do you think? I really really prefer my natural side to be honest. 

More photos coming soon :)
all photos by Olivierlechat, clothes handmade by Cécile Dallançon for her brand "3SX"

9 comments:

  1. C'est joli ton coté dark aussi!

    ReplyDelete
  2. Stupéfiant! Toi comme modèle et ces tenues... Les deux dernières photos sont superbes!

    ReplyDelete
  3. oui! j'ai vu hier au jury femme maille! trop beau! jamais vu ce style de toi, really cool!^^

    ReplyDelete
  4. You look great ! Your strong styling gives the clothes the structure they need to be shown off at their best. I especially like the top one, and the bottom left-hand photo.

    ReplyDelete
  5. Amazing photos! I love each and every one. You look stunning.

    www.greeneggsandglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Très jolies ces photos
    et joli design de ces vêtements
    et toi tu es idéale !

    ReplyDelete
  7. I'd like to say 'strong structure, jolie, bien' but no.. There's no female here.

    ReplyDelete