Monday, July 11, 2011

Black & White Magic.

J'adrore cette image prise en dehors de chez Lanvin, je l'ai trouvé par hasard et j'ai directement accrochée. On observe notamment la jolie transparence de mon haut(toute une philosophie, ohlalala). Okay, c'était la dernière, je vais vous laisser tranquils avec des images qui includent mon pantalon bleu. Promis. Mais celle-là, elle est superbe non?(maintant faut que vous dites: oh oui, j'aimerais bien en voir encore des tonnes.)Vous comprenez l'idée?Comme je suis rusée. Ok, je me tais.

Je dis Adieu à Paris pour, j'espère, pas longtemps et je prie pour que les c*** à côté finissent de taper avec un marteau géant contre mon mur. Au moins ça, ça rend le départ au Luxembourg déjà plus agréable:) J'arrive pas à croire que cette année scolaire soit déjà finie. Le temps passe tellement vite!
Mais quel coté melancholique alors. "Yeaaaahhh c'est les vacaaaaances ça y est 2 mois d'ennuie tragiquement intergalactique wohooo la joie énorme mega super." Voilà la version plus positive/normale de chez 3/4 de la population. Bon,  je reste sur la version mélancholique.

I love this black&white picture shot outside the Lanvin show, I found it randomly on the internet and totally fell in love. The transparency of my top seems so nice with the light. And yes, I'll stop showing you images from Lanvin (soon.), I spammed you enough with that one, ha. :) Hope you like it tho...okay promise that I won't bother you anymore with this pair of blue jeans. In case you did not notice, you should answer right now: "oh no please we love them."...or something like that. You get the plan/idea/whatever, I'm a true mastermind. Okay I'll shut up now:)

So it's my last day in Paris, I'm catching a train at 2 p.m and I really don't want to leave, I can't believe that this year is over already! Okay, even if I will miss Paris, let's try the normal/positive version of this: "yeahh 2 months of intergalactical boredom, nothing, really nothing to do, sounds like tons of fun!!"...I'll stick with my melancholic version.

picture vie styletao.

8 comments:

  1. Franchement réussie cette photo. Moi j'en veux encore ;)
    Bonnes vacances AC. J'espère que tu nous laisses pas tomber tout ce temps...

    ReplyDelete
  2. I just discovered your blog and you officially have a new follower. you have wonderful style and your photos are great.

    ReplyDelete
  3. I'm loving your blog ! recently became a follower and so far you haven't let me down!
    x

    ReplyDelete
  4. love this :) and really love that top

    ReplyDelete
  5. @ jeaneg: merci! mais non, je ne vous laisserais pas tomber:)

    @ elmo: yeah I got it by chance it's so beautiful.

    @ Anonymous & Patricia: thanks to both of you for following! makes me happy that you like my blog:)

    @ Michelle Lee & Nikaela Marie & Coco: merci merci:)

    ReplyDelete