Thursday, July 19, 2012

Givenchy Couture Fall 2012

Je pense que vous savez tous comment j'adore (à chaque fois!!) Givenchy Couture. J'arrive encore pas à croire comment Tisci arrive à faire des collections d'une telle complexité et beauté, très couture mais sans tomber dans le piège du "classique". D'ailleurs je ne vais même pas vous expliquer mes réactions quand j'ai vu la dernière collection resort...c'était un sketch. Je vais vous montrer mes looks préférés bientôt:)

I think you all know that I'm always looking forward to one single show during the couture FW...Givenchy. The clothes are always mind-blowingly couture but yet edgy and modern. Tisci surely is a genius. ( I won't even mention the look on my face when I saw the last resort collection. I have to show you my favorite looks soon!)

all pictures by style.com

3 comments:

  1. Tisci is the best thing to have happened to Givenchy post McQueen. I am so in love with this too <3


    http://thelovelorn.net

    ReplyDelete
  2. wooowww!!!!!!!!

    www.mysavageside.blogspot.com

    ReplyDelete