Wednesday, July 11, 2012

The Kooples Fall/Winter 2012


Enfin les nouveaux couples !!! Je les adore tous, et j'ai tellement hâte de voir cette collection dans les boutiques. 
Vous aimez ces couples?Lequel est votre préféré? Vous preferez quelle tenue?
...Bref, je pourrais vous poser 1000 questions mais je vais juste me taire, les photos parlent d'elles-même!
(Pas besoin de souligner comme j'adore cette marque, je pense que tout le monde qui a suivi mon blog un tout petit peu le sait:)

The new ads are finally out!! I can't wait to see this collection in the stores. 
Do you like the "new" couples? Who is your favorite? What's your favorite outfit? 
I could ask you 1000 questions now, cause you all know (If you visited this blog more than once, you definitely know)  how much the brand means to me, but I'll just be quiet so that you can enjoy the pictures:)

8 comments:

  1. These clothes are gorgeous ! I like the red dress and gold jacket! Oh! I love the most in fact. This is great!

    ReplyDelete
  2. J'ai utilisé ce que vous avez posté ici, qu'est-ce que vous en pensez?
    http://goo.gl/VM9Zd

    ReplyDelete
  3. I actually love The Kooples so much, so many things on my wishlist!

    ReplyDelete
  4. Love these styles! Very interesting geometry!

    ReplyDelete
  5. elles sont canon les boots des derniers looks!

    ReplyDelete
  6. Moi aussi j'ai hâte de voir la nouvelle collection dans les boutiques, afin que je puisse acheter un des manteaux que j'ai vu dans le lookbook. J'aime aussi la robe dans la première photo, subliiime !

    ReplyDelete
  7. Oh gosh i LOVE Devendra Banhart soooo whatever he wears is going to be my FAVE!

    xo.
    http://dropsofjupiterBLOG.com

    ReplyDelete
  8. Hi Anne,
    I'm you fan and I love your style so much.
    I just have one question about this Kooples campaign: why all the couples are heterosexual?

    xo
    Diana S.

    ReplyDelete